From 0bdd423e4dd419ca431b7dc0de16933fc39d4328 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Lorenzo Balugani Date: Mon, 13 Aug 2018 16:10:35 +0200 Subject: [PATCH] Fixed Nemesis's mind FFS --- Assets/Scripts/Countdown.cs | 12 +++++++----- 1 file changed, 7 insertions(+), 5 deletions(-) diff --git a/Assets/Scripts/Countdown.cs b/Assets/Scripts/Countdown.cs index c80bc7f..144d618 100644 --- a/Assets/Scripts/Countdown.cs +++ b/Assets/Scripts/Countdown.cs @@ -36,18 +36,20 @@ public class Countdown : MonoBehaviour { ai2 = nave2.GetComponent(); ai3 = nave3.GetComponent(); int[] punteggi = { ai1.fishCaught, ai2.fishCaught, ai3.fishCaught}; - int punteggio = 0; + int score = presi.fishCaught; string vincitore = "Player"; - foreach ( int punteggioai in punteggi) + for(int a = 0; a < 3; a++) { - if(punteggioai > punteggio) + if(punteggi[a] > score) { vincitore = "A.I."; } - } - int score = presi.fishCaught; + } Debug.Log(score); Debug.Log(vincitore); + Debug.Log(punteggi[0]); + Debug.Log(punteggi[1]); + Debug.Log(punteggi[2]); PlayerPrefs.SetInt("player_score", score); PlayerPrefs.SetString("winner", vincitore); SceneManager.LoadSceneAsync("Results", LoadSceneMode.Single);