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@ -36,18 +36,20 @@ public class Countdown : MonoBehaviour {
ai2 = nave2.GetComponent<FishCatcher>(); ai2 = nave2.GetComponent<FishCatcher>();
ai3 = nave3.GetComponent<FishCatcher>(); ai3 = nave3.GetComponent<FishCatcher>();
int[] punteggi = { ai1.fishCaught, ai2.fishCaught, ai3.fishCaught}; int[] punteggi = { ai1.fishCaught, ai2.fishCaught, ai3.fishCaught};
int punteggio = 0; int score = presi.fishCaught;
string vincitore = "Player"; string vincitore = "Player";
foreach ( int punteggioai in punteggi) for(int a = 0; a < 3; a++)
{ {
if(punteggioai > punteggio) if(punteggi[a] > score)
{ {
vincitore = "A.I."; vincitore = "A.I.";
} }
} }
int score = presi.fishCaught;
Debug.Log(score); Debug.Log(score);
Debug.Log(vincitore); Debug.Log(vincitore);
Debug.Log(punteggi[0]);
Debug.Log(punteggi[1]);
Debug.Log(punteggi[2]);
PlayerPrefs.SetInt("player_score", score); PlayerPrefs.SetInt("player_score", score);
PlayerPrefs.SetString("winner", vincitore); PlayerPrefs.SetString("winner", vincitore);
SceneManager.LoadSceneAsync("Results", LoadSceneMode.Single); SceneManager.LoadSceneAsync("Results", LoadSceneMode.Single);